Налаштування QdProfessional для роботи з новими ключами

«Ключ» - особистий секретний електронний підпис у вигляді комп'ютерного файлу.
«Сертифікат» - підтвердження електронного підпису у вигляді комп'ютерного файлу.

   Отримати нові ключі в «ІВК» (у Харкові – пр. Леніна, 5, тел.: (057) 760-12-61, http://www.ivk.org.ua)або у відділенні податкової інспекції, де підприємство здає звітність.

Для подальшої роботи нам знадобляться ТОЛЬКО НОВІ КЛЮЧІ І СЕРТИФІКАТИ.

Якщо ключ (сертифікати) отриманий в податковій інспекції.
  1. Створити на комп'ютері нову порожню теку з назвою "Cert" у каталозі "Intes", де встановлена програма "QDPro".
  2. Зайти на сайт центру сертифікації електронних ключів Податкової служби (Мін доходів і зборів) http://www.acskidd.gov.ua
  3. У лівому вертикальному меню увійти до розділу «Сертіфікаті АЦСК» (п'ятий зверху) і викачати в створену теку "Cert" всі сертифікати (ікона для скачування - в правому кінці рядка з назвою сертифікату).



  4. У лівому вертикальному меню увійти до розділу «Пошук сертифікатів», знайти свій сертифікат.



  5. Викачати свій сертифікат в цю ж теку "Cert".

Внесення сертифікатів до програми «QDPro» (отримані в «ІВК» або викачані з сайту податкової служби).

Якщо Ви отримали ключі в «ІВК» - у жодному випадку не встановлюйте
програмне забезпечення з їх диска!
  1. У розділі «митні декларації» (де знаходиться список декларацій) увійти до меню «Цифровий підпис» і зайти в розділ «Параметри підпису і відправки повідомлень».



  2. У лівому вертикальному меню зайти в закладку «Сертифікат відкритого ключа».



  3. У рядку «Вкажіть носій на якому записаний сертифікат» вказуєте (вибираєте) дорога до теки "Cert", куди були викачані загальні і особистий сертифікати (якщо сертифікати «ІВК» - те дорога до теки на диску «ІВК», який був виданий (тека з назвою «CERT» або схожим). Натискаєте кнопку «Копіювати», після чого сертифікати копіюються в програму.



  4. Якщо у Вас ключ (особистий електронний підпис) записаний в кореневий каталог флеш-носія або CD (DVD) диска - то налаштування закінчена.

  5. Якщо Ви хочете скопіювати файл ключа на жорсткий диск комп'ютера і підписувати з жорсткого диска (рекомендуємо це робити, якщо у Вас два ключі і більш).

  6. Створіть на жорсткому диску теку з назвою «Keys», в каталозі «Intes», де встановлена програма «QDPro».
  7. Скопіюйте в неї файли ключів з носія (флеш-носія або CD (DVD) диска). Ці файли можуть бути прихованими - необхідно їх спочатку зробити видимими.
  8. У розділі «Сертифікат відкритого ключа» (див. п. 2 вище), внизу розташована піктограма із зображенням комп'ютера і дискети, на яку вказує напис «Установіть/змінити носій ключової інформації».
    Натискуйте на цю піктограму - у Вас відкриється вікно «Носії ключової інформації».
    Звернете увагу, чи вказаний у Вас великому вікні під написом «Зареєстровані каталоги» який-небудь каталог (назва теки).
    Якщо вказаний - див. п. 8.
       Якщо не вказаний - в правому вікні поруч натискайте «Додати...», і у вікні, що відкрилося, в рядку «Розміщення на файловій системі:» вкажіть (або виберіть) дорогу до теки, куди Ви скопіювали файл (файли) з ключами Вашого електронного підпису, потім переставте перемикач «Тип каталога (параметра):» у положення «користувача», після чого натискайте кнопку «ОК». Це вікно закриється, у великому вікні під написом «Зареєстровані каталоги» з'явиться ім'я Вашого каталога (теки).
    Після цього потрібно закрити вікно «Носії ключової інформації», і внизу вікна «Електронний ключовий підпис» натискувати кнопку «Застосувати».
    Відкриті «вікна» налаштування програми «QDpro» необхідно закрити.
    Налаштування закінчене.



  9. Якщо у вікні «Носії ключової інформації» у великому вікні під написом «Зареєстровані каталоги» вказаний який-небудь каталог (назва теки) - кликніть по ньому лівою клавішею миші - внизу вікна з'явиться назва каталога і шлях до нього.
    У цей каталог (теку) необхідно скопіювати файли ключів з носія (флеш-носія або CD (DVD) диска). (Ці файли можуть бути прихованими - необхідно їх спочатку зробити видимими). Після цього потрібно закрити вікно «Носії ключової інформації», і внизу вікна «Електронний ключовий підпис» натискувати кнопку «Застосувати».
    Налаштування закінчене.